Antem Total Trading, companie de import-export si distributie nou infiintata, decide ca primul demers in abordarea pietei este creionarea elementelor de identitate vizuala. In procesul de logo design s-au avut in vedere ca trasaturi definitorii forta, dinamism, energie. Si le-am materializat practic in primul rand prin alegearea culorilor: o nuanta un pic inchisa de rosu si o nuanta de gri cu rol de echilibrare a compozitiei cromatice, care induce ideea de incredere si stabilitate.
Alegerea fontului şi a simbolului grafic întăresc şi susţin calităţile brand-ului. Fontul fără serife, black (extra bold) şi italic conturează ideea de companie solidă, de încredere dar, în acelaşi timp, dinamică, în continuă dezvoltare. Dincolo de atributele generale ale logo-ului, susţinute de culori şi font, există o caracteristică generată de simbolul grafic. Ideea, dezvoltata in cadrul procesului de logo design, este aceea de “TOTAL TRADING”, evidenţiată de stilizarea iniţialelor “TT”. Simbolul grafic are în componenţă o formă rezultată din combinaţia unui cerc cu un vârf de săgeată plus o bară orizontală, care defineşte forma literei “T”. Cercul din sigla are rolul de a creiona ideea de TOTAL si este completat cu vârful de săgeată orientat spre dreapta sus care da silgei impresia de aspiraţie, dinamism, dezvoltare.