agentie de creatie grafica si web design
O creatie grafica reusita intareste identitatea companiei, conferind consistenta mesajului transmis.
O creatie grafica reusita intareste identitatea companiei, conferind consistenta mesajului transmis. Modul in care compania se prezinta determina felul in care publicul o percepe. Creatia grafica nu este doar o modalitate de a fi "la moda". Este vorba despre a spune lumii cine esti intr-o maniera care o va face sa-si aminteasca de tine in mod pozitiv.
Pliante, brosuri, cataloage, afise, reclame tiparite, mape, ambalaje , toate sunt elemente ce sustin strategia de comunicare a companiei. Procesul de design grafic al acestor materiale trebuie sa tina cont de elementele ce definesc identitatea vizuala a companiei pentru a transmite eficient si coerent mesajul catre publicul vizat.
De aceea este fundamental felul in care compania comunica, iar o parte importanta a procesului de comunicare o reprezinta comunicarea vizuala: logo design, identitate vizuala, materiale publicitare, web design . Procesul de design grafic are o importanta deosebita in conturarea unei identitati unice si usor de recunoscut. Fiecare carte de vizita, mapa, brosura, print , sau orice alte materiale publicitare joaca un rol in stabilirea imaginii companiei. Acelasi lucru este valabil si pentru logo si website . Tehnicile si principiile de design grafic utilizate in executia acestor materiale contureaza si comunica identitatea companiei.